Loyal Followers

Friday, April 10, 2009

rEfORm...

+ Cik, apa ni, yang ni salah, yang ni salah, yang ni pun...salah...

- Eh, yer ker...salah banyank ni...

+ Tu la hal, Cik kener reform balik ni.

- Hah? Reform? Ini tak leh guna ker?

+ Tak leh guna yang ni Cik...banyak sangat salah tu...Cik kener reform.

- Reform? Apa kener mengener ni Cik? Reform apa lak ni?

+ Eh...Cik banyak buat salah. Kan PM pun kater, kener reform la kalau banyak salah.

- Oh...abis macam mana ni. Apa yang awak nak saya buat?

+ Lah...reform la...pegi la kaunter sana...amik nombor...tunggu....pastu bila sampai giliran Cik, amik la form baru...pastu reform la.....

- Reform?

+ Alahai, isi semula la borang tu!

- Oh...isi borang baru rupanyer....

3 comments:

Walski69 said...

LOL...

Since dah salah jalan, kena return la kan?

Anonymous said...

REform is simply overated in bolehland!
Apa barang mau reform pak? kan baik bangat kalian semua.Rezeki di sini baik sekali, ada kontraktor bangla, indon, vietnam, mynamar tapi bukan orang malaysia.
Malaysia boleh pak!

LAT said...

We want REFORM but they prefer RECYCLE for they use "oxfoot" dictionary edited by UPNO.